Στέφος

Ηλεκτρονικό κατάστημα

  • Ηλεκτρονικό κατάστημα
  • Online Marketing
  • Newsletter
  • Web Design

Ταξιδέψτε σε ένα μαγικό κόσμο με πέτρες, πολύτιμους λίθους και αξεσουάρ για την δημιουργία μοναδικών χειροποίητων κοσμημάτων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα stefos.gr αποπνέει την ποιότητα των προϊόντων και μεταφέρει την εμπειρία των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από αυτό.

Η Radial δημιούργησε ένα μοντέρνο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στους επαγγελματίες, με την ίδια επιτυχία. To e-shop ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στις δύο αγορές, αφού λειτουργεί και σαν B2B με ειδικές τιμές και παροχές για τους εταιρικούς συνεργάτες της εταιρείας.

Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος βρίσκεται στο ότι τα προϊόντα, εκτός από πολυάριθμα είναι και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, με πολλές ιδιαιτερότητες και εξειδικευμένες ανάγκες στην παρουσίασή τους. Για να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να πλοηγηθούν και να βρουν τα προϊόντα που τους ταιριάζουν, αναπτύξαμε ένα σύστημα φίλτρων αναζήτησης όπου σε συνδυασμό με ένα καθαρό και λειτουργικό design, ο επισκέπτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρει με ακρίβεια το προϊόν που αναζητά.

Μία ακόμα πρόκληση ήταν η φύση των προϊόντων που απαιτεί λεπτομερή και ακριβή παρουσίαση σε αισθητικό επίπεδο. Για το λόγο αυτό, χρησιμοποιήθηκαν αρκετά μεγάλες φωτογραφίες, οι οποίες μπορούν να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο, ενώ παράλληλα, σχεδιάζουμε μια σειρά από banners τα οποία ανανεώνουμε συχνά, ώστε να προωθήσουμε περισσότερα τα προϊόντα που θέλουμε την κάθε εποχή αλλά και να παρουσιάζουμε τον ιδιαίτερο αισθητικό τους χαρακτήρα.

Η σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας έχει διασφαλιστεί με μια σειρά ενεργειών online marketing. Η πρώτη μας μέριμνα ήταν η διασφάλιση του Search Engine Optimization (SEO), τόσο σε τεχνικό όσο και σε κειμενογραφικό επίπεδο. Στην συνέχεια οργανώσαμε μια καμπάνια newsletter όπου οι πελάτες ενημερώνονται σε τακτικό επίπεδο για τα νέα προϊόντα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους.

Το eshop είναι ειδικά συνδεδεμένο με τα Google Analytics, δίνοντας τη δυνατότητα στους διαχειριστές του ηλεκτρονικού καταστήματος να έχουν πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας, πωλήσεων και συμπεριφοράς των επισκεπτών.